در میز تاریخ طرفداری نگاهی داریم به وضعیت سرمربیان تیم ملی بعد از برگزاری جام جهانی

در روزهایی هستیم که مسابقات فوتبال جام جهانی در 5 دوره حضور ایران برای کشور ما تمام شده و برنامه های فوتبال بعد از جام جهانی در همین روزها تدوین شده است.

به گزارش طرفداری، در 5 دوره ای که در مسابقات فوتبال جام جهانی شرکت داشتیم، 3 بار مربیان ما بعد از جام جهانی تثبیت شدند، یک بار مربی تیم ملی با پایان قراردادش، مورد توجه مسئولان وقت واقع نشد و به کارش پایان داده شد و یک بار هم مربی تیم ملی ما بعد از مکثی یک ماهه از مسئولیت خود استعفا کرد.

در سال 1978 بعد از پایان جام جهانی، حشمت مهاجرانی که یک مساوی، 2 باخت، 2 گل زده، 8 گل خورده و یک امتیاز با تیم ملی داشت به مسئولیت خود ادامه داد.

در سال 1998، جلال طالبی یک برد و 2 باخت، 2 گل زده و 4 گل خورده در جام جهانی گرفت اما بعد از جام جهانی به دلائلی که در ویدئو ذکر می شود از ادامه فعالیت کناره گرفت و منصور پورحیدری در تیم ملی جای او را گرفت.

در سال 2006، تیم ملی فوتبال با برانکو در جام جهانی شرکت کرد، برانکو با تیم ملی یک مساوی و 2 باخت، 2 گل زده و 6 گل خورده گرفت و بعد از پایان مسابقات از مسئولیت خود کنار رفت.

در سال 2014، کی روش با تیم ملی یک مساوی و 2 باخت، یک گل زده و 4 گل خورده داشت و بعد از مسابقات به کار خود در تیم ملی ادامه داد.

در سال 2018، کی روش با تیم ملی یک برد، یک مساوی و یک باخت، 2 گل زده و 2 گل خورده گرفت و با ثبت بهترین نتایج تیم ملی در تاریخ حضورش در جام جهانی به کار خود در تیم ملی ادامه داد.

میز تاریخ طرفداری